Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. június 30., kedd

Freestyle rr


Ismét egy rr. Pedig legutóbb megfogadtam, hogy soha többet, mert nagyot csalódtam. Valószinűleg azért, mert nem jó emberekkel kerültem össze. Az első rr-em a magazinos volt. Ebből az rr-ből megmaradt a mag, azok a lányok, akik szívvel lélekkel csinálták végig, akikben nem csalódtam. Ők elindították ezt az új kört. Eleinte úgy éreztem nem kéne belépnem, de szerencsére rábeszéltek.Hozzánk csatlakoztak még páran. Nagyon jó kis csapat jött össze, jókat "beszélgetünk". Most már örülök, hogy hagytam magam. Végül úgy összegyültünk, hogy 12 résztvevő helyett 13-an lettünk. Mivel a minták nagy többsége 12 db-ból áll ezért a kendő tulajdonosa vagy keretet készít, vagy egyéb más módon indítja el a sajátját. Az én kendőm már útra készen van. Még megírom a naplómat, amibe remélem, hogy sok szép bejegyzést kapok majd.
Cinella

5 megjegyzés:

Dora írta...

Hu, nem irtam még hozzád sose, asszem :), de mi ez a csodálatos keret! Nagyon tetszik! Miféle minta lesz majd bennük?
Drukkolok, hogy jól menjen ez az RR!

Cinella írta...

Köszönöm! :-)
Virágok lesznek benne, remélem jól fognak mutatni. A keret mintáját az xszemes-ről Pipacstól kaptam.

judit.6 írta...

Szilvi, nagyon jól mutat. Még így önmagában is. :) :)
Mellesleg nagyon örülök, hogy velünk tartasz, annak nem kevésbé amit írtál. :) :)

Adél írta...

Nekem is nagyon tetszik a keret. Kíváncsian várom a virágokat.

Mit fogsz belőle készíteni?

Nézz be hozzám, vár téged egy díj.

Cinella írta...

Köszönöm a díjat! Nagyon jólesett!:-)
Egy kép lesz belőle, és a munkahelyemre szánom, hogy feldobja az irodát.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: