Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. június 23., kedd

Tavasztündér III.


Íme itt a következő kép a tündérkémről. Haladgatok vele, most, hogy nincs olyan kemény tanulási időszak. Cintia már nagyon várja, hogy készen legyen és kitegyük a szobájába. Na jó én is nagyon szeretném már látni teljesen készen.
Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de én nagyon nem bírom ezt az esősős időt. Valaki szólhatna odafent, hogy Medárd napján nem esett, tehát nélkülöznénk ezt a 40 napos dolgot. :-( Nyár van nem ősz. Viccelődtem is s gyerekekkel a napokban, hogy kezdődik a suli, itt van az ősz. Valahogy nem veték poénnak. Nem értem, hogy miért! ;-)


Cinella

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ÓÓÓÓÓÓÓÓ
Micsoda érdekes dolgok vannak itt.
Egy ismeretlen Anonimusz.
(Blogbetyár)
És üdvözlöm a keresztfiam

Adél írta...

Szép ez a tündérke. :)

Adél írta...

Szia. Aug. 1. én kezdődik, ha jól emlékszem 1 órakor.

Hogy áll a tündérkéd? Ki tudodhozni?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: