Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. június 19., péntek

6 nem túl lényeges dolog rólam!

Judit játékra hívott!

A játékszabályok:
- Mondjunk el magunkról 6 NEM túl lényeges dolgot, amit kedvelünk.
- Említsük meg linkkel, aki játékra hívott minket.
- Válasszunk 6 blogolós társat, akinek továbbadjuk a játékot.

Akkor a 6 dolog rólam:

1) Gyerekkorom óta egérmániás vagyok! Kedvenc barátom egy piros kockás egér, aki a mai napig megvan. A polcomon ül, és senki nem nyúlhat hozzá. Szegény már nagyon foszlik. :-(
2) Imádok mindent ami csillog. Minél jobban, annál inkább tetszik. Tuti szarka voltam elöző életemben! ;-)
3) Klausztrofóbiás vagyok, és már egy hokedlin is tériszonyom van. Mindkettő eléggé rossz érzés. Szerencsére még tudom kezelni a fóbiáimat.
4) F1 függő vagyok!
5) 2 perc alatt tudok rendetlenséget csinálni az asztalomon, viszont én mindent meg is találok, még úgy is, hogy telefonon keresztül irányítom azt aki keresni próbál valamit.
6) Minden vágyam egy kertes családi ház, medencével. Sajnos egyenlőre csak álom.

Akiknek tovább szeretném adni:Csibe ,Móka, Csicsóné, Adél, Ányi, Ildib

Cinella

1 megjegyzés:

Adél írta...

Szia Cinella. Itt vagyok jelentkezek a játékra.

Szép lesz a tündérkéd.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: