Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. június 15., hétfő

Hópihe 1 éves! :-)


Hópihe kutyusunk ma lett 1 éves! Kezdeti kajlaságából nem veszített semmit. Még mindig kis szeleburdi, fehér gombócka. Remélem még sokáig ilyen marad. Akartam neki egy aszpikos kutyaeledelt mint tortát, bele gyertyának pedig egy jutifalatot. Sajnos az eledel nem volt annyira egyben, mint ahogy én gondoltam, így szétfolyt, nem tudtam belebökni a "gyertyát". Azért Hópihe igen jóízűen megette, inkább behabzsolta az egészet. Olyan aranyos volt. Cini csinált neki egy ünnepi csákót, amit megpróbáltunk rákötni a fejére, igen kicsi sikerrel. Szerintem a gyerekeim jobban be voltak sózva ettől a "bulitól" mint a kutya. Ő csak a plusz kajának örült nagyon. Szóval kamaszkorba lépett a kis drágám. Remélem vele nem lesz annyi gondom, mint Sziszivel néha.

Cinella

2 megjegyzés:

judit.6 írta...

Akkor Hópihe egyetlen egy nappal idősebb az én Ádámomnál. Picurkám ugyanis ma egy éves. :)

Cinella írta...

Boldogságos szülinapot Ádámodnak is!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: