Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. november 27., péntek

Karácsonyi készülődés

Ma itthon voltam, és ebben a csúnya ködös időben nem volt kedvem sétálgatni, ezért nekiláttam néhány karácsonyi dekorációnak. Ezeket a kis fenyőket Cintia osztálytermének a díszítésére szántam. A fenyő prototípusát tegnap láttam meg, amikor a tanfolyamon a háziasszonyunk (aki foltvarrással üti agyon az idejét) behozott pár munkáját megmutatni. Ezek persze közel sincsenek olyan szépek, mint az volt, de azért büszke vagyok magamra. Miért? Azért, mert megnéztem, hogy hogyan csinálhatta, és az alapján varrtam meg itthon.
Mikor délután mentem be érte az iskolába el is vittem és odaadtam a tanító néninek. Annyira megörült neki, és rögtön le is csapott a lehetőségre, hogy nem készítenék 1-2 ilyesmit a Luca napi vásárra, mert szerinte ezek olyasmik amit szívesen megvennének az emberek. Ő például biztosan venne magának egyet. Azt hiszem ennél nagyobb dícséret  egy kezdőnek nem is kell! Most aztán gondolkozhatom, hogy miket csinálja, ami nem túl bonyolult, de mutatós, és több darabot is lehet belőle készíteni. Ha van ötletetek azt nagyon szívesen venném!
Cinella

2 megjegyzés:

Laucica írta...

Nagyon aranyos, olyan egyszerű, de nagyszerű! Még egy szalag a tejetére, hogy fel lehessen akasztani akár a fára is, és tökéletes lesz!:)

Cinella írta...

Nagyon köszönöm, ez a szalag dolog nem jutott eszembe. Gondoltam valami kis csillag szerűt varrok rá.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: