Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. november 11., szerda

Díjat kaptam

Ismét kaptam egy díjat. Judit tisztelt meg vele. Örülök, hoty tetszik neki az én kis oldalam, amit igyekszem folyamatosan szépítgetni, bővítgetni.
Feladat, hogy adjuk tovább. Szívem szerint mindenkinek odaadnám, mert egyik oldal szebb, mint a másik. Mégis kiválasztottam közülük 4-et.
Csibe, aki bár ritkán ír a blogjába, de szépeket alkot. Hátha ettől megjön a kedve, és még több szépséget megmutat nekünk.
Dóri, mert olyan sok ötletet merítettem tőle! Köszönöm!
Szarvasmici, az örök szerelem. Azok a csodák amik ott születnek, hmmmmmmmmmmmmm!
Limara, mert annyi finomságot készítettem már el a leírásai alapján. Neked is köszönöm!

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: