Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. november 7., szombat

Adventi zsákok

A héten megvettem a Praktika magazint a keresztszemes melléklet miatt, és ott találtam egy leírást az adventi zsákocskákról. Rögtön be is szereztem némi karácsonyi anyagot. Ma délután kiszabtam 48 db zsáknak valót, holnap pedig megvarrom őket. Nem vagyok ám ennyire körülményes, hogy 1 nap alatt ne sikerüljön, legalábbis remélem. Az ok az, hogy vendégeink voltak, így a délelöttöt a konyhában töltöttem, és csak 5 óra után tudtam nekilátni, pedig már nagyon be voltam zsongva. :-) Most van egy nagy kupac zsáknakvalóm. Nekem egyébként nagyon tetszik az anyag. Tört fehér alapon piros, bordó, fehér és arany minták vannak. Ja és azt csak itthon vettem észre, hogy az arany része szépen csillog ám!
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: