Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. július 26., vasárnap

Tavasztündér IV.


Most itt tartok a tündérkémmel. Az utóbbi napokban nem tudtam hímezni, mert más egyéb kötelezettségeimmel foglalkoztam, de azért megmutatom. A kis képben a szárnyát fényképeztem, úgy, hogy kitettem a napra, így jól látszik, hogy milyen szépen csillog. Már azon gondolkozom, hogy hová tegyem majd Cintia szobájába, ahol szépen rásüt a nap.
Cinella
ui: július 27.-augusztus 2. között Balatonon leszünk a jól megérdemelt pihenésünket töltjük. Addig is alkossatok sokat, hogy legyen mit olvasnom, ha megjöttünk!

2 megjegyzés:

csibe írta...

Csodajól alakul a tündérkétek! :)
Jó pihenést, szép napsütéses nyaralást Nektek!

Cinella írta...

Köszi Csibe! Alakulhatott volna jobban is a tündérkém, csak elfelejtettem elvinni egy új lapot, így nem sokat tudtam kezdeni vele. :-(
Az időnk viszont csudaszép volt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: