Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. július 23., csütörtök

Free rr Csibe kendője


Elkészültem az első másnak hímzett free rr-rel. A kendő tulajdonosa Csibe. Amikor megláttam a kendőjét, hát elkerekedett a szemem, olyan aporókának tűntek a kijelölt területek, meg az x-ek. Mondtam is neki, hogy hát nem lesz egyszerű. Aztán hazajöttem és nem bírtam ellenállni, ki kellett próbálnom, hogy tényleg hűha a dolog. És nem! Annyira nem, hogy 2 este (2x3 óra) alatt el is készültem vele. Nagyon szép lett! (ááááá egy cseppet sem vagyok elfogult a művemmel kapcsolatban) A lényeg, hogy nagyon szerettem ezt a mintát! Remélem Csibének is tetszeni fog amit neki alkottam.


Cinella

2 megjegyzés:

csibe írta...

Ááá, deszépdeszép! :))
Köszönöm Szilvi, tényleg nagyon szép lett. És örülök, hogy nem volt annyira vészes az anyag, remélem, az utánad következőknek sem lesz gondjuk vele.
Köszi még egyszer, már most imádom! :)

judit.6 írta...

hubert, nem??? mintha arról lett volna szó. :) azt én imádom. :) s nagyon klassz lett a kis mintácska. :)
szilvi: bármikor küldheted tovább, nem kell, hogy nálad szobrozzon, csak kérdezd meg, mehet-e?? Illetve még azt is el tudnám képzelni, hogy akár sorrendcserével, tehát Ki vállalja??? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: