Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. július 14., kedd

Húúúúúúúúúúú, de boldog vagyok!


Ma megkaptam Szarvasmicitől a gyerekkori barátom reinkarnációját (Mici hívta így). Ezt az egérkét kb 4 éves koromban kaptam, azóta elválaszthatatlanok voltunk. A legutóbbi játék kapcsán, amikor is el kellett mondani magamról 6 nem fontos dolgot felelevenedtek az emlékek. Mici oldalát már régóta nézegettem, és ekkor nagy levegőt vettem, összeszedtem minden bátorságomat, és megkérdeztem, hogy tudna-e nemek egy Cinit varrni. Kért tőlem fényképet, és ez alapján elkészítette az egér reinkarnációt. Csudaszép lett! És, hogy tökéletes legyen a másolat, még az eredeti anyagot is fellelte nekem. Millió köszönet érte!

A csomagot napközben hozta a postás, a nagyfiam volt itthon (13,5 éves). Persze rögtön felhívott, hogy kibonthatja-e. Mikor meglátta, annyira megtetszett neki, hogy csak a fényképezés erejéig adta ki a kezei közül. Nehezen bírtam megértetni vele, hogy az én egérkém!

Mici nagyon helyesen tette borítékba. Az egérke keze karba volt fonva, és bele volt tűzve egy Merci csoki, pedig köszönni valóm csak nekem lehet!
A képek magukért beszélnek!
Mici, nem tudom Neked eléggé megköszönni!

Cinella

1 megjegyzés:

Cinella írta...

ÓÓÓÓÓÓ nem a csokival volt gon! ;-)Az még most is megvan. A kis csontváz fiam nem egy édességpusztító. Viszont az egérkétől nagyon nehéz volt megvállnia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: