Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2013. március 17., vasárnap

Tojások még+próbálkozás

Azt hiszem idén nem készítek több tojást. A hobbiboltban, ahol az alapanyagokat vásároltam megkérdezték, hogy számlát kérek-e. Hát igen valóban nagy tételben készültek. 
Így néznek ki:

 és így:
A hétvégi bulipázson Ancsától kaptam egy tégely repesztőpasztát ajándékba. Szombaton vettem hozzá alapot, és egy kis dobozkát, amin kipróbáltam, hogy hogyan működik, és milyen is lesz a végeredmény. Még nem tudom, hogy mi is lesz a dobozzal, de a végeredmény nekem tetszik. A paszta színe lila, de az arany színű antikoló paszta miatt lett ilyen. A doboztetőt alapból feketére festettem.
Ilyen lett:

Cinella

1 megjegyzés:

evikusz írta...

Látom, beindult a sorozatgyártás tojás fronton :D

Nagyon jók lettek, a dobozkád is!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: