Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2013. március 24., vasárnap

13 szépség RR (10)

Nos, elkészült a 10 csajszi is, ami valóban Ildié. Az előző bejegyzésnél először összekevertem a neveket, de javítottam. Szóval most valóban Ildié a kendő, és az is valós, hogy készen is vagyok vele. Igazság szerint már pénteken elkészültem vele, de tegnap csajos napom volt a lányommal, ezért nem értem rá, hogy ezt a bejegyzést megírja. És igen, végre egy anyag amit szeretek, ezért sokkal, de sokkal könnyebben és gyorsabban is ment a munka. Valahogy nem tudok megbarátkozni a hímzővászonnal, nekem az a számolgatás nagyon nehezen megy, na de nem nyavalygok. Most kicsit kiélhettem magam. Íme a kép:
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: