Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2013. március 15., péntek

Bulipázs

Ezt a szót nem én találtak ki, hanem Ancsa, de annyira tetszik, hogy én is használom. Ma ezen a bizonyos bulipázson vettünk részt. Egy gyönyörűséges órát készítettünk Ancsa hathatós segítségével. Mikor megérkeztünk már ki volt készítve minden alapanyag, festék, óraszerkezet.... Mi természetesen, velem az élen kitaláltuk, hogy mi lenne, ha nem azokkal a színekkel dolgoznánk, hanem saját elképzelés szerint. Én mi mást is választhattam volna, mint lilát. Sajnos a képeken nem látszik, de tényleg lilás árnyalatú. A mintát sablonnal és struktúrapasztával tettük fel, majd a színezés következett.Nagyon tetszik az a technika, amivel készült. Nem precíziós festés, hanem pamacsolás, és nem egy, kettő hanem három akár négy színnel. Kicsit megijedtem, amikor Ancsa azt mondta tegyek bele zöldes, vagy sárgás színt is. Végül a sárgát leszavaztam, de a zöld, ami inkább penész zöld, nagyon bejön. Végül füstfóliát tettünk egy-két helyre. Mivel még nem dolgoztam ezzel az anyaggal el sem tudtam képzelni milyen lehet. Egy igen-igen vékony kis lapocska, ami egy nagyobb lélegzetvételkor elszáll. 
Végül pedig az ígért kép:

Ezt a képet Ancsa oldaláról vettem kölcsön, ezen látszik, hogy hárman háromfélét csináltunk.

Sajnos a színeket nem adja vissza a fénykép.
Cinella

3 megjegyzés:

evikusz írta...

Nagyon különleges órák! Élőben biztosan még szebbek :)

Szegedi lány írta...

Különleges és szép lett a végeredmény!

Cinella írta...

Köszönöm! Igen élőben sokkal szebbek, a fényképek nem adják vissza a színeket.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: