Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. szeptember 1., szombat

Születésnapos játék 15

Elérkezett az utolsó születésnaposunk nagy napja is. Nagyon készültem rá, hogy időben odaérjen az ajándékom, mert úgy éreztem, hogy a kezdeti lelkesedés nagyon visszaesett. Na de nézzük az érem szebbik oldalát. 
Ildi volt a születésnaposunk, akinek készítettem egy dobozkát, amit nem csak szalvétával díszítettem, hanem tettem rá szalagot is. Ezenkívül elkészítettem Neki a "hörcsögölt" táskámat is piros és piros rózsás változatban is a dobozhoz. A táskára azért esett a választásom mert amikor elkészítettem a prototípust éreztem a hozzászólásán, hogy szeretne egy ilyet. Ezért aztán adta is magát. Aztán gondoltam, hogy legyen valami kis apróság is ebben a színvilágban, ezért készült a hozzáillő zsebkendőtartó. Tettem rá dísznek egy kis charmot is, amit Cintia választott. Csokin gondolkoztam még a csomagba, de olyan meleg volt mostanság, hogy félő volt, hogy mire odaér cseppfolyós állapotban mindent összekenne, ezért néhány teát tettem még a csomagba. 

Cinella

2 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Amikor megláttam a táskát, teljesen elérzékenyültem, hogy ennyire figyeltél rám. El sem tudom mondqni, mennyire hálás vagyok ezért. A zsepitartó nagyon édes a charm-mal együtt. A doboz pedig gyönyörű. Csodaszép születésnapit varázsoltál nekem, köszönöm!

Cinella írta...

Örülök, hogy sikerült ekkora örömöt szereznem, és hozzájárulni egy kicsit, hogy szép legyen a születésnapod! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: