Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. szeptember 21., péntek

Csere-bere

Nagy sikere van a táskámnak, és én ennek nagyon örülök. Most Ildi volt akinek nagyon megtetszett, és cserét ajánlott. Én varrtam Neki egy táskát, Ő pedig hímzett nekem egy köszönőt. Természetesen lilába kértem, hiszen itthon lassan minden lila, vagy csillogós, de ugye azt mégsem kérhettem. :-) Külön kérésem volt, hogy a végén legyen pom-pom, mert nagyon tetszik, meg olyan bohókás, mint amilyen én vagyok időnként. Szerintem gyönyörű szép lett! Nagyon köszönöm!!!!! Íme a köszöntő:

Ildinek az volt a kérése, hogy valami őszi szín legyen az egyik szín, a másik pedig a sötétkék-fehér pöttyös anyag. Amikor elindultam anyagbeszerző körútra valahogy a bordó jutott eszembe, mint őszi szín, és nem mellesleg nagyon jól megy a sötétkék színhez is. Külön a táska miatt vettem táskamerevítő frízt. Nem mondom, hogy nem küzdöttem meg vele, de szerintem megérte, mert nagyon szép tartása lett. Ildi azt írta nekem, hogy tetszik Neki, és már használatba is vette. És akkor mutatom a táskát is:
 
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: