Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. szeptember 18., kedd

Levendulás nyereményem

Ma találkoztam Kismaccs Krisztivel, akitől a Levendulás játékán nyertem egy ajándékcsomagot. Nagyon örülök, hogy sikerült személyesen találkozni. Már az e-mail váltásból kiderült, hogy Krisztinek nagyon jó a humora, és erről most meg is győződhettem. Beültünk egy kávézóba, és elkezdtünk beszélgetni, úgy mintha már nem is tudom milyen régóta ismernénk egymást. Kevés ember van, akikkel így rögtön el tudok kezdeni beszélgetni, mivel én eléggé zárkózott emberke vagyok. A csomagban amit kaptam van két levendulás szappan, muffin formájú, amit bevallom csak itthon vettem észre, miután lánykám felhívta rá a figyelmem, egy kis tégelyben méhviaszos, levendulaolajos kézápoló balzsam. Be is tettem már  táskámba, hogy mindig velem legyen, bárhol be tudjam kenni vele a kis kacsómat. Egy üvegben pedig sós, levendulás kézápoló balzsam, bocsi arra emlékszem, hogyan kell használni, de hogy miből is van elfelejtettem. :-( Egy gyönyörű dobozka, két pamutcsipke, egy pöttyös anyag (a hörcsögölt táskám ihlette Krisztit, amikor beletette a csomagba), Cintiától alig bírtam visszaszerezni. Egy csomag levendula, amit már gondolatban fel is használtam! Végül, de nem utolsó sorban egy duci lila angyalka.

Kriszti, nagyon szépen köszönök mindent! Gyönyörűek, és tudom jó hasznát fogom venni, mindegyiknek! 
 
Cinella

2 megjegyzés:

Kismaccs írta...

De jó, de jó; nagyon örülök, hogy tetszik minden. :))

1000 pussz Neked!

Eredetileg a fadobozka és a levendula azért volt egy zacsiban, mert a dobozka a levendula tárolására szolgált volna és a fátyolszerű valamin keresztül jött volna ki az illata. ;))

Cinella írta...

Igen Kriszti minden nagyon tetszik! Közben olvastam a blogodon is, hogy a dobozkába kell tenni a levendulát. Betettem, és azóta Cintia ágyában lakik, és illatozik. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: