Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. március 11., vasárnap

Tavasz

Csak úgy a magam kedvteléséből kihímeztem egy 4 évszakos sorozat tavaszát. Ha majd elkészül hozzá a másik három is, akkor úgy kereteztetem be, hogy 1 kép legyen.
Közben persze alkottam mást is, például Rita születésnapi játékára Krisztinek az ajándékát, de még nem mutathatom meg, mert Ő még nem látta, nem láthatta. Sajnos ez az én hibám, pedig ma van a születésnapja, és most kéne bontogatnia. Csakhogy valaki rosszul címezte meg a csomagot. Jó településnevet, de rossz lakcímet írtam rá, ezért az ajándék visszautazott hozzám. Most már jó a címzés, hétfőn postázom!

Cinella

2 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Gyönyörű ez a kép, igazi tavaszi hangulat.

Kismaccs írta...

Ajaj, elgyengültem! :))Ez nagyon szép!
Meg szabad tudni, hogy ezt a mintá(ka)t hol lehet megszerezni? Köszönöm szépen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: