Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. március 16., péntek

Szülinapos játék 8-9.

Kicsit elmaradtam a szülinapos játék keretén belül készített ajándékaim bemutatásával. De most bepótolom.

A 8. ajándékot Edinának készítettem. Ő azt kérte, hogy készítsek neki xszemes hímzéssel valamit, ami a teázáshoz kapcsolódik, mert Ők nagy teaivó család. Így aztán készült egy teáskanna, melyet egy dobozka üvegfedele alá tettem be. A dobozt pedig szalvétatechnikával teásra varázsoltam. Az sk. képeslapot most egy muffin képviselte, hiszen a tea mellé jól esik egy kis sütemény! A képet Edina oldaláról kölcsönöztem. Én is fényképeztem, de valahogy nem találom sehol, pedig már a lomtárba is benéztem, de nincs. Így aztán kénytelen voltam kölcsönvenni. Íme az ajándék amit készítettem:
A 9. ajándékot Krisztinek készítettem, aki egy dobozt kért tőlem. Mivel gyöngyözik gondoltam egy olyan dobozt díszítek ki neki, amibe belepakolhatja a gyöngyeit.  Rózsával és levélcímzéssel, bélyeggel készült a doboz, szintén szalvétatechnikával. Az sk. képeslap pedig a doboz belső oldalára lett felragasztva, hogy amikor kinyitja, mindég eszébe jusson az idei születésnapja.
A beszámolóik alapján tetszettek az ajándékaim.

Cinella

2 megjegyzés:

Csandi írta...

Nagyon szépeket alkottál:))

Schnappy írta...

Szuper ajándékokat készítettél, remélem szívesen hordod azokat is, amiket tőlem kaptál!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: