Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. március 17., szombat

Ősz

Na nem azt szeretném, hogy ősz legyen, hiszen alig vártam, hogy kisüssön a nap, és felmelegedjen az idő. Aki egy kicsit is ismer tudja rólam, hogy 30 fokban érzem jól magam, szóval nyárimádó vagyok! 
Ellenben elkészültem a 4 évszakos fácskám következő darabjával, ami történetesen az ősz. Íme:
Kicsit hullámos az anyag, mert nem mostam, vasaltam. Gondoltam előbb elkészítem mind a 4-et, és majd utána egyszerre mindet keretezős állapotba hozom. Ja már nagyon jól állok a nyárral!
Cinella

5 megjegyzés:

Newsee írta...

Nekem tetszik! De ha visszajön a rossz idő már tudom kit hibáztassak ;-)

Cinella írta...

Nyuszi, ha rajtam múlik 25 foknál sosem lenne hidegebb! :-)

Schnappy írta...

Nagyon szuperül néz ki!:)

Kismaccs írta...

Juuuj, te már a másodikkal is kész vagy?! Igen szépséges lett! :)))
Én csak a fonal válogatáson vagyok túl, anyagot még vennem kell.

Cinella írta...

A hideg nem az én bűnöm! Kész lassan a nyár is.
Kismaccs húzz bele! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: