Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. október 17., hétfő

Szülinapos játék 2.

Hát eljött az én nagy napom is a szülinapos játékban! A múlt hét elejétől jöttek a csomagok, és én tudtam, hogy nem bonthatom ki őket, hiszen csak aznap lehet bontogatni, amikor a jeles nap van. Ez esetemben idén péntekre esett. Mivel a munkahelyemre kértem a szépségeket (biztosabb, mintha begyömöszölte volna a postás a itthoni postaládámba), a kolléganőim irigykedve nézték a pakkokat. Pénteken 3 csomag érkezett, és mivel a többit már haza hordtam,ezért abból a 3-ból választhatott egyet a legkíváncsibb. Teljesen el voltak hűlve Ők is és én is attól a sok szépségtől ami abból az egy csomagból is előkerült. Képzelhetitek mi minden volt a sok-sok csomagban. Akkor kezdődjön az élménybeszámoló!!!!!
Íme a csomagok:
 
Az első csomag, amit ugye még a munkahelyemen bontottam ki Krisztinától jött. A csomag tartalmazott egy fotóalbumot, egy kis fémdobozt, és egy kis üdvözlőlapot! Na ne higgyétek, hogy ennyi volt! Nem ám, a fémdobozban volt egy szépséges zsákocska, abban pedig 3 pár gyönyörű fülbevaló, lila színben! Reggel elfelejtettem fülbevalót betenni a fülembe, így gyorsan fel is próbáltam az egyiket. A kolléganőim teljesen oda voltak a gyönyörűségtől. Mondjuk nem csodálom! Köszönöm Krisztina!
A második ajándék Ágitól érkezett. Az Ő csomagját már itthon bontogattuk Cintiával.Tőle 3 pár gyönyörű fülbevalót kaptam. 2 kis gömböcskét egy lilát, és egy rózsaszínt, meg egy lila lógósat. Na ennek utóbbinak az a szépsége, hogy horgolva van. Ilyet még nem is láttam. Cinus természetesen rögtön betette a fülébe. Iszonyatosan jól áll Neki! Mondjuk mi nem! Még szerencse, hogy még nem hordhat ilyen füliket mert valószínüleg már nem lenne egy sem nekem. Így csak a két pöttyöcskét nyúlta le. A csomagban volt még egy Boci csoki, amit a többiek kaptak meg, én ugyanis fogyózom, és egy sk. képeslap is. Köszönöm Ági!

A harmadik csomagot Csillától kaptam.Ő a csomagot kívülről még egy szép papírba is kötötte. A pakkból előbújt egy kép, egy mécsestartó mindkettő lila és Csilla szórt még rá csillogósat is (én ugyanis szarka vagyok másodállásban). Cinusnak a szava is elállt, pedig nála az igen ritka. Általában csak akkor szokott előfordulni, amikor alszik. Azóta is több alkalommal megnézi megsimogatja, mert nagyon tetszik neki. Nekem is! El is határoztam, hogy a képet beviszem a munkahelyemre, ott is legyen valami szépséges. Kaptam még levendulás illatpárnákat és egy csodaszép üdvözlőlapot! Azóta is simogatom, nagyon tetszik! Ja és el ne felejtsem a CD-t. Komolyan annyi szépség, és hasznos dolog van rajta, hogy minimum 200 évig kell még élnem, hogy mindet fel tudjam használni, de átnézni is több hónap lesz! Köszönöm Csilla!

A negyedik csomagot Ildi postázta nekem. Tőle kaptam egy könyvjelzőt (legalábbis én annak használom), aminek a végén egy gyöngy dísz van, persze, hogy lila, egy szívecske, ami hűtőmágnes, fényképezés után fel is csücsült a hűtőre! Imádom a hűtőmágneseket! A csomagban volt még egy sk üdvözlőlap, teák, és egy csomag gumimaci. Még nem hagytam, hogy mindet felfalják! Köszönöm Ildi!


Az ötödik meglepetés Veronikától jött. Volt benne 1 pár szépséges füli (ma ez volt rajtam), egy kulcstartó, már fel is tettem a munkahelyi kulcsomra, és egész nap büszkén mutogattam, (napfényben gyönyörűen csillog!) egy ametiszt (leírással), charmok, apró színes gyöngyök (gyerek lenyúlta) és egy szép kék virágos anyag. Cinus már adott is le rendelést, mit kér belőle. Köszönöm Veronika

A hatodik csomag Edinától érkezett.Kaptam Tőle egy szép háromszögletű neszesszert (ebben laknak a sminkszereim) nagyon szép, én elképzelni sem tudom, hogy tudta megvarrni, egy pár csillogos fülbevalót, amit Cinus megpróbált lenyúlni pénteken a szülinapi vacsimon abban pompázott, visszaszereztem, és kaptam még egy tábla csokit is. Köszönöm Edina!

A hetedik pakk Györgyitől érkezett. Tőle egy csudiszép pénztárcát kaptam, természetesen rögtön át is pakoltam azt a kevéske pénzem amim van, meg a kártyáimat. Ma a munkahelyemen többen végigtapizták, simogatták, és irigykedtek. Az egyik kolléganőm még a szépséges hímzést is észrevette az elején. Volt a csomagban még egy kis egérke egy darab anyagon (tuti lesz belőle valami) egy csoki és egy sk képeslap, amit úgy csinált meg, hogy a virágok csillogjanak. Imádom! Köszönöm Györgyi!

A nyolcadik csomagomat Katitól kaptam. A csomagban volt egy kis szütyő, amit Cinusnak készített, és az én lánykám ennek úgy örült, mert csomagbontogatás közben megjegyezte "de kár, hogy nem nekem van születésnapom" így aztán Ő is kapott hivatalosan is, nem csak lopott szarjékatt gyűjtögetett. Bele is pakolta a művészi tornaruháját. Kaptam még levendulás szalvétákat, jaj már sok ötletem van! Éééééééés egy édes kis egérkét, mert olvasta a blogomban, hogy egérmániás is vagyok! Köszönöm Kati!

A kilencedik pakkot Edinától kaptam. A csomagban volt egy muffin, de nem ehető ám! Tök jól néz ki, és Edina ráírta nekem, hogy "boldog születésnapot", karácsonyi szálvéták, anyagok  (ők sem maradnak parlagon), teák, nyalókák (elfogyott) és egy fürt csilipaprika. Karcsi nagyon szereti az erőset, de mostanság én is kimondottan vadászom az erős, csípős ételeket. Köszönöm Edina!

A tizedik meglepetés Zsuzsától repült hozzám. A külső csomagolás egy gyönyörű szép belső csomagolást rejtett. Majdnem nem bontottam ki, mert nagyon tetszett, de győzött a kíváncsiság! És milyen jól tettem! Cinus lélegzete itt akadt el másodszor. Kaptam egy naplót, aminek a borítóján egy xszemes SZ betű van a többi részét pedig Zsuzsa varrta, egy kis hengert amin szintén xszemekkel az van hímezve, hogy "boldog születésnapot" egy hozzájuk illő szívecske, és egy kis zsákocska, amiben charmok lapultak. Azóta is csak simogatni merem őket, használni nem merem! Kaptam még csokit is, jól eldugtam! Köszönöm Zsuzsa!

A tizenegyedik, de nem utolsó csomagomat Ildikótól jött. A csomagban volt egy csigusz, színven hozzá illő szívecskével, amin egy kis pillangó pihen, és egy üvegben levendulás fürdősó. Az üveg nagyon szépen díszítve van. Smadzaddal körbetekerve, és arra dekupázsolt nekem Ildi két virágot. Nagyon tetszik, és jó illata van. Még nem próbáltam ki, de már készülök nagyon! A csiguszt Cinus lenyúlta! Köszönöm Ildikó!
Lányok Mindenkinek nagyon köszönöm a sok-sok szépséget, tényleg nem tudom mivel érdemeltem ki ennyi gyönyörű ajándékot! Igyekszem én is szépségeket küldeni Nektek!
Cinella

6 megjegyzés:

Anik írta...

Azta mindenit..... De jó neked!:))))

Gi írta...

Az a füli nem horgolt, hanem hajócsipke (én csak tűvel tudom csinálni, hajócskával még nem, de pszt! :)
Ági

Főkolomp írta...

Olyan jó látni (olvasni) a boldogságodat!!!!!
Örülök, hogy tetszett a napló. A hurka tulajdonképpen az üdvözlőlapod, csak kicsit rendhagyó. De kézzel készült!
Puszi

Kata írta...

Szívből örülök hogy Mindkettőtöknek tetszett az ajándék :)

Sviro (Ildi) írta...

Igen, könyvjelző :)) Örülök, hogy tetszik. A hűtőmágnes életem első hűtőmágnese, de talán nem az utolsó. Boldog születésnapot még egyszer!

Névtelen írta...

Utólag is BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK.
Tetszik a blogod,még benézek hozzád!
Rózsa
Köszönöm,hogy kitetted a játékot!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: