Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. október 9., vasárnap

Esős hétvége

Komolyan nem gondoltam, hogy az időjósok így beletalálnak, de bejött nekik, sajnos. :-( Szóval hideg is van esik is, mit is lehet ilyenkor csinálni. Alkotni!!!! :-) 
Sajnos nem sok időm jut ilyesmire még hétvégén sem, de igyekszem mindig kihasználni az időt. Ma például készítettem 2 db papírzsepi tartót, és egy mobiltartót. A mobiltartóval eléggé megkínlódtam. Először szűk lett, majd rövid, majd csúnya, de végül elkészültem vele. Remélem a kolléganőmnek is fog tetszeni, akinek készült. A leírást ITT találtam! A papírzsepi tartóval már nagyon régóta szemezgetek, csak valahogy eddig nem volt rá indíttatásom, pedig nem olyan nehéz, mint elsőre gondoltam. Bezzeg a mobiltartó, ami első látásra könnyebbnek tűnt.
A zöld pzstartót Cintiának varrtam, mert a suliba vinni kell zsepit. Így talán nem lesz összevissza dobálva a táskájában. A szitakötőt, és helyét is Ő választotta ki. Így hát belülre varrtam fel. A levendulásat pedig magamnak készítettem, hiszen az én táskámba is kell zsepi, ebben az átkozott hideg időben. Mivel én egér mániás is vagyok ezért természetesen az én tartómra egy helyes kis egérke került. :-)
Ne felejtsétek, a STAFÉTAJÁTÉKRA még tudtok jelentkezni!!!!!!!
Cinella

2 megjegyzés:

Annamari írta...

Sajnálom, hogy nem sikerült elsőre a telefontartó. Szerintem megérte küzdeni vele, mert a munkatársadnak biztos tetszeni fog. Szép lett a papírzsepi tartó. Nekem is nagy kedvenceim ezek az anyagok.

Cinella írta...

Köszi! A kolléganőmnek tetszett. Szerintem az volt a baj, hogy nem volt nálam a telefon, de megoldottam, kartonból kivágtam méret alapján! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: