Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. október 1., szombat

Nyereményem és ajándékaim!

Megérkezett Aniktól a nyereményem. Még mindég nagyon tetszenek. A dobozt már be is fogtam, és ő lesz örzője a csokibonbonos hímzésem összes hozzávalójának. A fonalakat kibontottam és jól megtapiztam, nagyon finomak. Ha esetleg valakinek volt már hozzájuk szerencséje, használta, kérem meséljen róluk. Mosást bírják? A kis picurka, de csodálatosan szép tűpárnának van egy titka. A hátulján van egy kis szívecske a következő felirattal: hand made. A staféta játékra még jelentkezhettek ITT!

Még nem mutattam, de kaptam ajándékokat is. Az egyik csomag Judittól jött, és azért küldte, mert kapott tőlem levendulás párnácskákat. Pedig én azért küldtem Neki, mert annyira örültem, hogy tetszik Neki és odavan értük. Amikor megláttam mi bújik ki a borítékból ugrottam egy nagyot örömömben!

A másik ajándékom Margótól kaptam két gyönyörűségesen szép saját festésű fonalat. Őrizgetem őket mint a kincseimet. Még nem tudom mi fog készülni belőlük, de biztosan ráakadok arra a mintára, amik megérdemlik, hogy ezek a szép fonalakkal keljenek életre!
Köszönöm, köszönöm!
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: