Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. március 19., péntek

Hab a tortán-avagy az a bizonyos ág rántott rajtam még egyet

Túl vagyok a vizsgán, most már a tanáron múlik, hogy hány pontot ad érte. Mint lentebb írtam a kezem szombat óta nagyon fájt, és a csütörtöki 5 órás írásbeli nem segített rajta. Ezért még tegnap elmentem az orvoshoz, aki megállaította, hogy inhűvelygyulladásom van. Kaptam rá gipszet, hogy pihentessem. Ja, hogy ettől szinte elveszítettem az önnálóságom, kit érdekel?!?! Most itthon leszek egy hétig, és semmit sem tudok csinálni, csak ülök és nézek kifelé a fejemből. Tök jó, még csak 1 napja vagyok gipszbe, de már most készen vagyok a kiszolgáltatottságtól. Viszont rájöttem, hogy nem is olyan ügyetlen a bal kezem. :-)
Pedig mennyire vártam már, hogy túl legyek a vizsgámon és belevethessem magam a kreatívkodásba. Itt a húsvét a nyakunkon, jövő héten lesz a nagyikám 90. születésnapja, és nagy családi összejövetelt szerveztem, erre sem tudok úgy készülni ahogy akartam. Nézzük a jó oldalát, lesz időm olvasni.
Cinella

1 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Szegény Cinella :( Én tavaly éltem át mindezt, nagyon fájt a kezem és elmentem az ügyeletre, azt hittem én naiv, hogy majd felírnak egy fájdalomcsillapítót vagy valami kencét, hát nem ,rögtön gipsz. Nekem két hétig volt rajta, hát elég gáz, de én levehetőset kértem, így legalább a fürdéssel nem kínlódtam, meg néha azért levettem.
Ne keseredj el,minden rendbe jön. :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: