Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. március 30., kedd

Free RR Kismolly

Elkészültem a free rr-em következő darabjával. Mollynak hímeztem egy rózsát. Nagyon szeretem csinálni, igazán könnyű volt, és mégis egy csodaszép virág lett a végeredmény. Nem mellesleg nem kellett kontúrozni. Az anyag is szuper! Sajnos az elkészülését több dolog is lassította. Eleinte azért haladtam lassan, mert a vizsgára készültem. Ilyenkor amikor már nem éreztem az agyam helyét leültem böködni egy kicsit. Sajnos a másik lassítóm rosszabb volt. Ez az inhüvelygyula, illetve a gipsz. Ma már egészen jól van a kezem, használ a saját terápiám. :-)
Remélem Mollynak is tetszeni fog a végeredmény. Nekem tetszik!
Cinella

1 megjegyzés:

Kalex © írta...

Kedves Cinella!
Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékomra! Sok szerencsét kívánok Neked! :o) Játékban vagy!!! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: