Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2013. január 12., szombat

JP Patchwork évszakok SAL

Még egy SAL, amihez csatlakoztam. Szintén a facebookon szerveződött csoport, sok-sok hímzős barátnőmmel. 
A projekt számomra nem kezdődött olyan jól, mint szerettem volna, mert amit meghímeztem, azt vissza is bontottam, nem is egyszer. Nem csak a keretet, hanem belül azokat a mintákat elválasztó szaggatott vonalakat is. A kép 3-4 nappal ezelőtt készült. Azóta már mintát is hímeztem rá, természetesen bontottam is. Elnéztem a kódokat és más színnel csináltam az x-eket. 1 este hímzek, a következőn bontok. Így aztán eléggé lassan haladok. Ettől függetlenül, egyre jobban tetszik. A most készülő darab a tavasz lesz. Remélem nem tavaszodik rám mire elkészülök vele.
Ilyen lesz:

Itt tarok most:
g nem tudom, hogy miként fogom végső formába önteni, de mire elkészülök vele, biztosan kitalálom
 
Cinella

3 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Hűűű, ez csodaszép lesz!

Csandi írta...

JP mintáit imádom :)Szép lesz:)

Cinella írta...

Köszönöm! Azóta már majdnem készen vagyok, majd azt is mutatom! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: