Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2013. január 21., hétfő

13 szépség RR (6)

Ismét elkészült egy csajszi. Most Judit26 kendőjére hímeztem. Ő egy sk. márványos hímzővászonra kérte a lányokat. Megmondom őszintén én nem vagyok barátságban a hímzővászonnal. Valahogy ez a 2*2 lyukba való hímzés engem mindig összekever, nem tudom úgy számolni a szemeket, ahogyan én szeretném. Ettől függetlenül megküzdöttem a feladattal és csak 2 estémbe került. Nehezítésképpen beteg is vagyok, így volt olyan, hogy a tűt felemelni sem volt erőm. Mivel az rr-ből az egyik tag kilépett, és 2 kendő nála "üdült", így ezek kicsit lemaradásban voltak, ezért is siettem vele, hogy mihamarabb elkészüljön. 

 
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: