Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. december 28., péntek

Kávés SAL

Most, hogy itthon vagyok az ünnepek alatt szépen haladok a kávés képemmel. Mivel főznöm nem kell, és a család látogatásokon is túl vagyunk, a lakás is tiszta, ezért rengeteg időm van relaxálni. Ez nálam azt jelenti, hogy a hobbimmal foglalkozhatok. Ezért aztán bökögetek szinte egész nap. Na jó néha ideülök a gépem mellé, varrtam is, sőt gonosz anyaként a lányomat nyüstölöm, hogy csinálja meg a házi feladatait. Képeket készítettem csészékről amikor már minden x-et ráböktem, és úgy is amikor a kontúrral is elkészültem. Igazából azért, hogy látni lehessen a különbséget. A kontúrozástól én is kivagyok néha, de ilyenkor látom van értelme! :-) 
És akkor a képek a haladásról:

Cinella

2 megjegyzés:

Zsimama írta...

Nagyon szépek! Tetszik a színösszeállítás, szemnek gyönyörködtető!))

batorba írta...

Békés, boldog új esztendöt kívánok!
„Kívül, belül maradjon
Békében az ország;
A vásárra menőket
Sehol ki ne fosszák.
Béke legyen a háznál
És a szívredőben.
Adjon Isten, ami nincs,
Ez uj esztendőben.”
( Arany János )
Batorba - Csilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: