Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. december 16., vasárnap

Kávés SAL

Jelentkeztem a facebook-on szerveződött Kávés SAL-ra. Már régebben is láttam ezt a gyönyörűséget meghímezve, és már akkor is nagyon tetszett. Most pedig kapva kaptam az alkalmon és jelentkeztem. Ez a fajta közös hímzés hasonló mint az RR, de vannak különbségek. Itt mindenki magának hímzi ki a teljes kendőt, nem utazik körbe körbe az országban, világban. Itt is meg lehet határozni egy időt, hogy az egyes mintákat mennyi idő alatt készítünk el. Viszont senki nem veszi véresen komolyan ha késik a munka, hiszen úgy is a mienk. Sajnos tapasztalatom szerint sokan az RR-ben sem viszik komolyan a határidőt, pedig az a többiek semmibe vevése, legalábbis az én olvasatomban. Ez a projekt elvileg még csak előkészületi fázisban tart, hiszen januárban kezdünk. Tegnap én is kiválogattam a fonalakat, leszámoltam az anyagot, kivágtam és körbeszegtem, de nem bírtam ki és az első csésze kávé keretét meg is csináltam. Kép jelenleg még csak az előkészületekről van.


Cinella

1 megjegyzés:

Eliz írta...

Egyre keresgétem a facebook-on ,de nem találom az oldalt ahol be lehetne jelentkezni a "Kávés Sal-ba.
Ha esetleg segítenél? Elöre is köszönöm!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: