Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. november 25., vasárnap

Vándorajándék játék sorsolás

Ma megtörtént a sorsolás. Tudom tegnapra ígértem, de Cintiával És Kismacs-Krisztivel a PECSA-ba voltunk a Kézműves kiállításon és vásáron. 
Na jó nem is húzom tovább az időt. Mivel 3 jelentkező volt nem volt nehéz dolgom a sorsolást illetően. Remélem nem azért jelentkezett ilyen kevés ember, mert nem tetszik amit felajánlottam. 
Szóval felírtam a 3 nevet 3 papírlapra és Zsimamától kapott tálkába tettem, majd húztam egy nevet. És akkor a nyertes:

Gratulálok! Nem mondom, hogy küldd el a címedet, mert megvan. :-)
És az ajándék még egyszer:
 
Cinella

3 megjegyzés:

Era - SK írta...

Gratulálok :) Nem hiszem azért lettünk ilyen kevesen, mert nem tetszik az ajándék. Szerintem nagyon szép :)

krealady írta...

Köszi, Szilvi! Lehetne a tálka? Úgy félek mindig az ilyenek csomagolásával! Aztán akkor gyorsan még agyalok egyet, én mit is készítsek. Remélem, jelentkeznek rá, mert a PIF-emre azóta se senki:)

evikusz írta...

Nagyon szép ajándékok, biztos, hogy nem ez az ok a kevés jelentkezőre :)
Szerintem csak mindenki a karácsonyi készülődés lázában ég és nem merik bevállalni még ezt is, hátha nem tudják teljesíteni.
De ez csak az én véleményem.

Egyébként nagyon jó ötletnek tartom ezt a vándorajándékot. Jobb, mint a PIF :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: