Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. november 11., vasárnap

Kinőttem a szekrényemet

Ezért egy újat, nagyobbat, szebbet kellett hogy beszerezzek. Az előző szekrénykém már zsúfolásig tele volt a dekupázshoz kellő festékekkel, szalvétákkal, diszítendő tárgyakkal, hímzendő anyagokkal, újságokkal, és egyéb kreatív kellékkel. 
Ezt a szekrényt cseréltem le, ugye hogy nem túl nagy.

Természetesen már nem tudtam úgy kinyitni, hogy ne hulljon minden ki belőle, és természetesen mindig az kellett ami a szekrény legbelső zugában volt. Megelégeltem hát a dolgot és beszereztem ezt a gyönyörűségesen szép szekrénykét. 

Nem csak az előzőekben felsorolt mindenféle fért bele, de az anyagjaim is, és még így is van benne hely.  Bár ahogy magam ismerem nem sokáig. Most viszont az a sarok ahol eddig a virágjaim voltak olyan üres lett. Oda szeretném majd egy sarokpolcot, ahová felpakolom majd a virágokat. 
És ha már így belejöttem  a mutogatásba, akkor megmutatom a szép új csilláromat is:
 
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: