Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. július 20., péntek

Elmaradásaim

Jó régen nem jelentkeztem, ennek több oka is volt. Az egyik, hogy sok munka összejött a melóhelyemen, és itthon már nem volt erőm, energiám leülni írni. A másik pedig az, hogy felújítottuk a nagyszobát párommal közösen. Tapéta le, parketta fel, új tapéta fel, új parketta le. Ja és tettünk fel álmennyezetet is. Közben a házat kívülről is felújították, leszigetelték. Már a végét járják. Mondjuk már én is. Na lényeg a lényeg történt közben egy és más.
Például Rozy megkapta a nyereményét, így meg tudom mutatni. Volt a csomagban még egyéb apróság is, de azokat én elfelejtettem lefényképezni. Rozy leveléből ítélve tetszett neki az ajándék, és én ennek nagyon örülök.
A másik elmaradásom pedig a szülinapos játékban küldött ajándékok. Az egyik ajándékot Luna kapta: azt írta, hogy szereti a tündéreket, így kapott tőlem egy kis tálcát virágtündérrel, és két kis tárolót.
A másikat Főkolomp Zsuzsa:Mivel ez az ajándék még húsvét környékén volt aktuális, így Zsuzsa gyermekei kaptak 1-1 nyuszit xszemes hímzéssel plasztikra elkészítve, és 1-1 szütyőkét, meg sok-sok bélyeget. Zsuzsa pedig két dobozt.
 
A fényképeket kölcsönöztem. Mostanában elfelejtek dokumentálni.
Végül pedig, ismét belevágtam egy rr-be. Régóta dédelgetett vágyam volt már a 13 szépség, és most ezt fogjuk meghímezni. Már nagyon várom a kezdést, teljesen be vagyok sózva.


 








Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: