Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. július 24., kedd

2 szépség

Csak nem bírtam ki míg elindul az rr, és gyorsan kipróbáltam, hogy is néznek ki a csajszik. 2 lányt meg is hímeztem melegében. Mindkettő ajándék lesz.
Tudtam, hogy gyorsan készen lesz, igazából csap néhány x, és kicsit több kontúr. 2 este alatt meg is volt 1-1 leányka. Végleges formába pedig mostanában kerültek. Az egyikből egy kis szütyőke készült.

A másikból pedig egy kenyérkosár. Aztán, hogy a tulajdonosok mire fogják használni még nem tudom.

Egyébként pedig már nagyon várom, hogy elinduljon az rr. Lassan körvonalazódik bennem, hogy mit és hogyan szeretnék belőlük.
Cinella

5 megjegyzés:

margom írta...

Nagyon jók, már a fórumon is láttam!
Én még nem tudom, hogy mit is szeretnék igazán belőlük. Szütyők, neszik talán....

Ilumilu írta...

Nagyon jól néznek ki!!!!

xJuDesign írta...

Én is várom a kezdést:)

Cinella írta...

Köszönöm! :-)
Margó, az az igazság, hogy percenként találok ki új és újabb variációkat, hogy mi is legyen belőlük. Lassan döntenem kéne, hogy elő tudjak készülni. :-)

Kriszty írta...

Nagyon jók a csajok!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: