Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. január 1., vasárnap

Elmaradt bejegyzés

Még karácsonykor szerettem volna ezt a bejegyzést megírni, de akkor valamiért elmaradt, majd a két ünnep között dolgoztam és nem volt időm, energiám, hogy összehozzak egy értelmes szöveget.
Szóval szerettem volna megmutatni mit varrtam a családomnak karácsonyi ajándékként. Sajnos fényképeket sem csináltam csak Apuék ajándékáról, illetve az Öcsémtől kértem képet arról amit Ők kaptak. Sajnos a többi csak szóban.
Öcsém és felesége egy szép vidám fiatalos reggeliző szettet kapott, ami egy kenyereskosárból ás két alátétből áll. Születendő kisfiúk egy kacsás sípolós izét kapott, majd mire megszületik készül neki egy babaköszöntő. Anyukám is olyan kenyereskosarat és alátétet kapott mint a Öcsémék, csak neki a virág a tulipán, mert az a kedvence. Apu és élettársa pedig egy zöldes színű szettet kapott, meg egy kockapzstartóra tehető huzatot. Remélem Ők is úgy fognak örülni, mint a többiek. Karcsi családja is sk. ajándékokat kapott: pzstartók, alátétek, stb...
Boldog új évet minden kedves olvasómnak!
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: