Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. január 15., vasárnap

Kannás rr- Tánya kendője

Ismét elkészültem egy kannával. Ez volt az utolsó előtti. Még egy van hátra, és a hímzés részét letudtam az rr-nek, de a háziasszonyság még marad. Sajnos nem fog minden kendő időben hazaérni.
A kannát magát 2 este alatt meghímeztem, de a kontúr az bizony megizzasztott. Komolyan 2x annyi idő alatt kontúroztam körbe, mint amennyi idő alatt az x-eket elkészítettem. De nem nyafogok, hiszen tudtam, hogy ilyen is lesz. Ettől függetlenül, még mindég imádom a kannákat :-) Olyan képet készítettem, ahol minden kanna látszik, na jó van amelyik csak részben. Tánya kendőjéről már csak 1 kannácska hiányzik, és repülhet is haza a tulajdonosához!
Cinella

3 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Hűű, ez fantasztikusan néz ki!

Tánya írta...

Nagyon szép lett, Cinella!

Cinella írta...

Köszönöm. Tánya örülök, hogy tetszik! Mindjárt otthon lesz. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: