Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. november 28., hétfő

Vásárra készülök

Na ne gondoljatok nagy dolgokra. Cintiáéknál  a suliban minden évben rendeznek Luca-napi vásárt. Már két éve varrok valami apróságot, és már várják is. A bevétel az osztálypénzüket gyarapítja. Mivel ma szabadnapos voltam, ezért egész nap varrtam. Nagyon élveztem, és fel is töltődtem, miközben gyarapodtak az eladnivalók. 
Készült néhány papírzsepi tartó:
dobozra való pzs tartó:

A karácsonyi macis volt az első, egy ici-picit szűk lett a dobozra, de azért rámegy. :-) Kifordítható, ha már meguntuk a színét. Fog még ilyen kikerülni a kezeim közül.
A levendulás illatpárnácskákat nem ma varrtam, de mivel ők is a vásárra készültek, ezért kerültek ide.
Tervezek még szaloncukrokat és kis fenyőket is varrni.

Szerintetek milyen áron lehet őket eladni?

Cinella

3 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Nagyon szépek. Megyek én is vásárolni :-))

Kata írta...

Gyönyörű szépek!
Sajnos ilyen téren nem vagyok otthon, én általában csak ajándékba szoktam varrni vagy csere-berébe.

Cinella írta...

Köszönöm!:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: