Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. november 6., vasárnap

Tálca-Cintia módra

Cintia nagyon kreatív, ügyes, és állandóan alkotni vágyó lányka. Már többször is belevágott, hogy dekopázsol valami szépséget, de eddig a festésnél tovább nem jutott. Tegnap viszont nekiültünk és közös alkotásba kezdtünk. Egész délután festettünk, szalvétát vágtunk, ragasztottunk, lakkoztunk. Cinus elkészült tálcáját meg is tudom mutatni.
Ő választotta a mintát, a színeket, és az elrendezés is az Ő ötlete volt. Én nagyon keveset segítettem neki, igazából csak tanácsokat adtam. Szerintem szuper tálcát alkotott. Ma reggel már ezen szervírozta a teámat. :-)
Mindketten nagyon élveztük a közös alkotás, tuti, hogy nem ez volt az utolsó.
Az én művem egyenlőre nem publikus, de azt is mutatni fogom, ha eljön az ideje.

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: