Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. szeptember 4., vasárnap

Rózsás dobozok+ egy textil tároló

Nem olyan régen felfedeztem egy blogot, ahol szebbnél szebb dolgokat találtam. Ez az oldal Ancsa bolgja. Ott volt egy tutorial decoupage üveg. Már nagyon régóta szerettem volna kipróbálni a 2 fázisú repesztőlakkot, de nem értettem a technikáját, amikor a boltban elmondták. De Ancsa annyira jól leírt mindent lépésről lépésre, fényképekkel illusztrálva, hogy most már neki mertem állni. Mindjárt csináltam is 3 rózsás dobozt. Nagyon tetszik a végeredmény! Nem azért mert én csináltam, hanem azért mert szerintem nagyon szép, és mutatós. Nagyobb darabba nem mertem még belekezdeni, de most, hogy sikerélményem van, próbálkozni fogok üvegen, pzstartón!

A másik alkotásom mostanság egy textil tároló. Több blogban láttam ilyet, és találtam ezzel kapcsolatban is tutorialt. pl. Napos oldalán. Ez alapján elkészítettem az én textil tárolómat ajándékba. Az egyik barátnőm hívott fel egy kéréssel, hogy tudnék-e készíteni valami kis zsákot, amibe mindenféle szépséget, jóságot, egészséget tudnának csomagolni egy 14 éves leukémiás kislánynak. Én pedig ezt a textil tárolót képzeltem el, mert ebbe is lehet pakolni, de ugyanakkor minden nagyon szépen látszik is benne. A barátnőmnek nagyon tetszett, és ami ennél is fontosabb, remélem a kislánynak is fog tetszeni, és talán picit hozzájárul a gyógyulásához.

Cinella

7 megjegyzés:

margom írta...

Nagyon szép lett ez a tároló, már én is nézegettem.

erikastyle írta...

Nagyon ügyes vagy! A dobozzal már én is kísérleteztem, de még nem mertem bele vágni. Lehet, hogy most mégis! :)))

Csaba írta...

Nagyon szépek a dobozok és a textil tároló is. Biztos hogy örülni fog a kislány!

Cinella írta...

Köszönöm Mindenkinek! Olyan jó olvasni, hogy másnak is tetszik, nem csak nekem.
Erika nyugodtan vágj bele, nem olyan nehéz mint elsőre gondolná az ember lánya, csak a száradási idők hosszúak. Mondjuk a meleg sokat segített.

ancsapancsa írta...

Szépek lettek a dobozok!
Örülök, hogy segíthettem! Nyugodtan vágj bele nagyobb dolgokba is! Menni fog!

Cinó Anyci írta...

Igen! Nagyon örült neki! Vasárnap adtuk oda, és Téged és Szintiát is beleírtuk a kis levelünkbe! Anna gyorsan gyógyul, és egy HŐS! És továbbra is szorítunk érte! :)
Köszönet a jóságodért! Köszönöm, hogy a barátnőm vagy!

Cinella írta...

Edina, ezek nagyon jó hírek! Szívből örülök, Anna gyógyulásának!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: