Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. szeptember 22., csütörtök

Nyertem!!!!!

Aniknál járt a staféta játék, és én lettem a szerencsés, aki megnyerte a dobozkát, az extra mini tűpárnát és a Tilda fonal csomagot. Bevallom nőiesen erről a fonálról még nem hallottam, de a színei nagyon tetszenek. Már nagyon várom, hogy megtapizhassam. Azt hiszem szerencsés csajszi vagyok, mert már másodszor jár nálam a staféta játék. A hétvégén úgy is alkotó napokat akartam tartani, így aztán akkor fogom elkészíteni az ajándékot amivel tovább szeretném adni a stafétát. Jelentkezni is akkor kell majd, most csak örömködök.
Cinella

1 megjegyzés:

Csitri írta...

Gratulálok! Szeretném egyszer én is átvenni a stafétát. Nálad is fogok jelentkezni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: