Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. május 9., hétfő

Ajándékba adtam

Vasárnap Csepelen voltunk Cintiával, mivel néptánc fellépése volt, ami egyben verseny is. Az Ő csoportjuk a legszebb éneklésért kaptak díjat. Tény, hogy a többiek énekét nem hallottam, pedig a 3. sorban ültem.  A lényegre visszatérve: Csepelen lakik az egyik barátnőm, akivel mostanság kicsit elsodródtunk egymás mellől. Felvettem vele a kapcsolatot, és megbeszéltünk egy villámrandit. Mondanom sem kell, hogy 2 órán keresztül csak beszéltünk, és beszéltünk, és beszéltünk. Észre sem vettük, hogy eltelt az idő. Remélem sűrűbben is tudunk majd találkozni. Neki készítettem ezt az apróságot találkozásunk örömére.
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: