Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. szeptember 12., vasárnap

Szegusz ajándéka

Megkaptam Szegusztól az ajándékomat. Mindketten jelentkeztünk Latinkához az ajándékláncba, én Tőle kaptam, nekem pedig majd Andinak kell adnom. Az, az ajándék is készen van már, a randi is lebeszélve, de az Ő meglepetését majd csak átadás után mutatom.
Visszatérve a kapott ajándékhoz. Szegusz készített nekem egy párnát, egy "mütyitartót" (ez Cini legújabb szavajárása), és egy karkötőt. Mindhármat rózsaszínből, és mindegyik csillog. Mondanom sem kell, hogy Cinus első dolga az volt, hogy lenyúlja őket, pedig saját bevallása szerint a türkizkék a kedvenc színe! Úgy kellet visszakönyörögnöm egy fénykép erejéig. A "mütyitartó" végül pzs tartóvá lépett elő, és az iskolatáskájában fog lakni, hadd lássák az osztálytársai milyen szép van neki. A párna a szobájában csücsül, a karkötőt meg egyenlőre itthon használja, hiszen a suliban ilyesmit nem lehet.
Cinella

1 megjegyzés:

Szegusz írta...

Örülök, hogy tetszik az ajándék! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: