Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. szeptember 10., péntek

Babaköszöntők

Az utóbbi időben készítettem két babaköszöntőt.
Alexandra a legjobb barátnőm második kislánya. Szüleinek és nekünk, akik szeretjük Őket egy nagy nagy ajándék ez a kislány. Amikor megtudtam, hogy Enikő terhes annyira, de annyira örültem. Azt hiszem jobban, mint amikor megtudtam, hogy én terhes vagyok! Bár az enyémek antibébi szökevények voltak. :-) Igaz, Szandit sem tervezték (már), de érkezése egy nagy-nagy csoda!!!!!
Gábor pedig az egyik volt kolléganőm második unokája. Már a nővérének is hímeztem egy ilyen cipőt, csak az értelem szerűen rózsaszín volt.
Cinella

2 megjegyzés:

Csandi írta...

Nagyon bájosak:))))

Névtelen írta...

Szia!
Ezt a Sara Kay képet már én is kivarrtam. Csak azok a francia csomók! Nem éppen a kedvenceim. A lányom szobája falát díszíti.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: