Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. június 14., hétfő

Na mi van nekem!!!?! (2)

Az én drága férjemtől kaptam, csak úgy. Kb 1-1,5 évvel ezelőtt nézegettem sokat ezt a lámpát. Persze tisztában voltam vele, hogy nem lehet az enyém. Most viszont meglepett a párom. Ma hozta el a postáról, és rakta nekem össze. Azonkívül, hogy szép, nagyítós, és mintatartóval is rendelkezik van még egy erőssége, mégpedig azt, hogy daylight izzóval van ellátva. Ennek az a lényege, hogy a természetes fényhez van legközelebb a színmélysége, ezért nem torzítja el színeket. Este jól ki is próbálom és hímezni fogok alatta! :-)
Ez még nem a végleges helye, de oda még soká fog kerülni, mert ahhoz az egész szobát át akarjuk rendezni.
Cinella

1 megjegyzés:

latinka írta...

Ez aztán a figyelmes FÉRJ!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: