Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. június 13., vasárnap

Ajándéklánc

Jelentkeztem Latinka ajándékláncos játékára, ahol Elzának készítettem és küldtem el a meglepit. Már meg is kapta és a visszajelzése szerint tetszett is neki amit kapott. Igyekeztem nagyon, hogy ne csupa olyasmit küldjek ami inább az én színvilágom. Részben sikerült is. Készült egy kis dobozka szalvétatechnikával ,egy neszeszer, és egy ajándék zacsi, amit xszemes képpel díszítettem. az sk ajándékok melett volt még a csomagban egérkés csoki, capuccino (milka csoki ízű), és Cintia küldött még a csillogós, kék színjátszós díszkavics gyűjteményéből pár darabot.
Cinella

2 megjegyzés:

latinka írta...

Klassz dolgokat küldtél! Köszönöm,hogy játszottál!

Névtelen írta...

Szia Cinella !

Örülök, hogy jelentkeztél a játékomra :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: