Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. október 17., szombat

Ajándék!

Cintia ma születésnapi partira hivatalos. Osztálytársai (iker kislányok) hívták meg. Ezért egy kicsit bajban voltam, hogy mit is adhatnék nekik. Kitaláltam, hogy részben közösen kapnak ajándékot. Régebben sokat foglalkoztam a szalvétatechnikával, ezért erre esett a választásom. Vettem egy szép nagy ékszeres ládikát, melyben tükör is van, és kivehető dobozkiái. Szépen lefestettem, és kidiszítettem szalvétával. Mivel lánykákról van szó, ezért azt a ragasztót használtam amiben csillám is van, így szépen csillogott a dobozka. Kaptak a lányok még csattot, hajgumit, és hogy ne legyen olyan snasz, ezért organzából varrtam egy-egy kis szütyőcskét, amit csillogós virágok is díszítenek, anyagon belül. A zsákocskák azért fontosak számomra, mert most varrtam másodszor, meg azért is, mert egy kész zsák volt amiről elkészítettem. Magam jöttem rá, hogy hogyan is csináljam. Tök egyszerűnek nézett ki, mégis megkínlódtam vele. Viszont a végére egészen belejöttem.
A lányok örültek az ajándéknak, mert láttam amikor kicsomagolták, majd még hallottam, hogy körbeújságolják, hogy "Cini anyukája csinálta". Ez olyan nagy öröm, ezért megérte!
Cinella

2 megjegyzés:

judit.6 írta...

Hűűűű, nagyon ügyi vagy. Elhiszem, hogy a kiscsajok naggggyon örültek. Ennek még én is örültem volna. :) Csatostól, zsákostól. Látom belejössz a varrásba, lassan anyukád félreteheti a varrógépét. ;)
grtula.
Judit

Unknown írta...

Imádom a kis díszdobozkákat, ez pedig nagyon szép lett. Gratulálok!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: