Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. október 11., vasárnap

Ajándék!

Végre elkészültem az Öcsémnek és feleségének szánt ajándékommal. (mintáért köszönet Csibének) Igazság szerint a hímzés részével, már régóta készen vagyok, és a keretet is megvettem már, de tegnap volt annak napja, hogy kipróbáltam a születésnapi ajándékom. Anyukámntól megkaptam a varrógépem. Szóval tegnap délután leültünk és varrtunk egy kicsit. Na nem vagyok valami ügyes, erre rá kellett jönnöm. Megélhetésem egyenlőre erre nem alapozhatom. :-( Eleinte még egyenesen sem tudtam varrni, de végül belejöttem. Szegény Anyu mindíg kérdezgett, hogy segítsek, megcsináljam. Mivel makacs ember vagyok, meg a hibáimból tanulok, ezért nem engedtem, és én csináltam meg! Annyira belejöttünk Anyuval a varrásba, hogy csináltunk egy szoknyát Cintiának. Még nincs teljesen kész, mert gumit kell vennem a derekára. Cinusnak nagyon tetszik, néptáncon fogja használni.



Cinella

2 megjegyzés:

Mici írta...

Örülök, hogy megvan, és hogy sikerélményed is lett! Használd egészséggel az új segítőtársadat!

Cinella írta...

Köszönöm Mici! Nagyon kedves vagy! Igyexem nagyon, és élvezem is! Sajna még eléggé ügyetlenke vagyok, de nem adom fel! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: