Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. október 11., vasárnap

Ajándék!

Végre elkészültem az Öcsémnek és feleségének szánt ajándékommal. (mintáért köszönet Csibének) Igazság szerint a hímzés részével, már régóta készen vagyok, és a keretet is megvettem már, de tegnap volt annak napja, hogy kipróbáltam a születésnapi ajándékom. Anyukámntól megkaptam a varrógépem. Szóval tegnap délután leültünk és varrtunk egy kicsit. Na nem vagyok valami ügyes, erre rá kellett jönnöm. Megélhetésem egyenlőre erre nem alapozhatom. :-( Eleinte még egyenesen sem tudtam varrni, de végül belejöttem. Szegény Anyu mindíg kérdezgett, hogy segítsek, megcsináljam. Mivel makacs ember vagyok, meg a hibáimból tanulok, ezért nem engedtem, és én csináltam meg! Annyira belejöttünk Anyuval a varrásba, hogy csináltunk egy szoknyát Cintiának. Még nincs teljesen kész, mert gumit kell vennem a derekára. Cinusnak nagyon tetszik, néptáncon fogja használni.



Cinella

1 megjegyzés:

Cinella írta...

Köszönöm Mici! Nagyon kedves vagy! Igyexem nagyon, és élvezem is! Sajna még eléggé ügyetlenke vagyok, de nem adom fel! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: