Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. április 13., hétfő

Várjuk a locsolókat





Cintia minden évben nagy lelkesedéssel áll neki a tojásfestésnek. Ez idén sem volt másképpen. A változás annyi, hogy én is nyakig festékes lettem, mert az egyik szín nem akart festeni. Rajtam viszont nem olyan könnyű kifogni. Sajnos Cintiához még nem jönnek osztálytársai locsolkodni, így csak a rokonokat vártuk. Pedig én már azt szeretném, ha igazából hozzá jönnének a fiúk. Mondjuk kíváncsi leszek, hogy mit fognak szólni, mert én csak festett tojást adok a locsolóknak, pénz nálunk nem játszik, elvből.



Az öcsém idén újjított, és legnagyobb örömünkre nem kölnivel, hanem vízzel locsolt meg minket. Mondtam is a többieknek, hogy ezt átvehetnék, mert akkor talán nem lenne fejgörcsöm estére a sok büdös pacsulitól.



Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: