Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2013. április 28., vasárnap

Levéltartó, és doboz esküvőre

Ma alkottam egy kicsit. 
A munkahelyemen a bejövő számlák hozzám kerülnek iktatás után, és onnan mennek tovább az útjukra, hogy a végén ismét visszajöjjenek, utalás miatt. Viszont a pénztáros is én vagyok, ezért, ha kijövök a szobából be kell zárnom. Ezért előfordul, hogy nem tudják hová tenni a számlákat. Ezért csináltam ezt a kis tartót. Igaz, hogy alapfunkciója papír-zsebkendő tartó, de mivel nem kaptam a boltban klasszikus levéltartót, így aztán ebből készítettem el a munkahelyi "levelesládámat". 
 

A mai második munkálkodásom egy doboz, amit esküvőre készítettem az ifjú párnak. Mivel nem ismerem egyiküket sem, ezért döntöttem a semleges szín mellett. A doboz tetejébe egy fényképet teszek majd, ami a fiatalok vannak. Ezt a képet még be kell szereznie a férjecskémnek, mivel a kollégája a leendő férj. 

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: