Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2013. február 26., kedd

Tavaszcsalogató játék I. rész

Még januárban hirdetett játékot Rita, amire én is jelentkeztem. A játék lényege, hogy mindenki ad, és mindenki kap is ajándékot. Azt, hogy kinek küldesz természetesen tudod, de hogy kitől kapod azt nem. Kivéve Erika, akinek én küldtem az ajándékot, mert Ő nem írta meg előre Ritának a címét, így aztán kénytelen voltam elkérni tőle. Tehát Neki már a személyem nem volt meglepetés, de az ajándék azért igen. Sajnos nem ismerem Erikát, így aztán kicsit sötétben tapogatóztam. Rita annyi kikötést tett, hogy a tavasszal, kikelettel kapcsolatos legyen az ajándék. Nekem a tavasz egyenlő a virágokkal. Ezért készült egy üvegtál rózsákkal, egy kis szív alakú doboz szintén rózsákkal, és természetesen egy húsvéti tojás is kellett a készletbe, hiszen a legnagyobb tavaszi ünnepünk. A dobozon lévő minta harmonizál a tojáson lévő mintával. A tálkán pedig egy vintage stílusú szalvéta található, az egyik kedvencem.
Íme a kép:

Mivel Erika már meg is kapta, pedig tegnap adtam postára (piros pont nekik), ezért tudom, hogy tetszettek neki az ajándékok, sőt kiderült, hogy kimondottan kedveli a rózsás, régies dolgokat. Ügyesen tapogatóztam. :-)

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: