Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. május 7., hétfő

Születésnapos játék 11.

Akarom mondani 12. Igazából Csilláé volt a 11. ajándék, de Ő még nem bontogatta ki az ajándékait, bevárja mind a 14-et. Így aztán nem lőhetem le a meglepi-t, de nem is tudnám, mert elfelejtettem fényképezni. :-)
Ritának készült ajándékot is elfelejtettem lefényképezni. Mostanában mindent elfelejtek, mert annyira fáradt vagyok. Rengeteg a dolog a melóhelyemen, és itthon sem könnyíti meg életemet az én kamasz fiam. De most nem is ez a lényeg, hanem az ajándék.
Tehát készítettem Ritának egy dobozkát, majd eldönti mit tárol benne. Írta, hogy szeretne hűtőmágnest, és tudjuk róla, hogy cicaimádó. Így aztán lett neki egy cicás hűtőmágnese, és egy hímzett szívecske. Remélem tetszenek az ajándékaim. Ja és el ne felejtsem Cintia csinált egy kis dobozt báránykákkal Sofinak, Rita unokájának.
Íme a kép, amit Rita oldaláról "nyúltam" le.

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: