Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. február 1., szerda

Kannás rr- Gale kendője

Elkészültem az általam indított kannás rr utolsó darabjával. Olyan jó volt látni, hogy a kendőre rákerült az utolsó kanna is és nem hiányzott róla egy sem. Már voltam néhány rr-ben és azt hiszem ezen kívül még egy rr volt, ahol úgy ért haza a kendőm, hogy minden rajta volt. Oké persze az én szépségem még készülőben van, de tudom, hogy a lányok a csapatban rá fogják hímezni.
Évi nem adott meg konkrét kannákat, hanem mindenki választhatott, csak 2 kérése volt. Az egyik, hogy a kannák egy sorban egy irányba nézzenek, és az, hogy ne legyenek egymás mellett nagyon egyformák. Mivel én voltam az utolsó sok választásom nem volt, hogy mindkét kritériumnak megfeleljek, de azt hiszem sikerült. Tegnap postáztam Évinek, remélem hamar megkapja és tetszeni fog neki.
Úgy fényképeztem, hogy látszódjon az összes kanna, hiszen így csudiszép!

Cinella

4 megjegyzés:

krealady írta...

Jajj, de szép! Én alapanyag és muníció nélkül nem merek belevágni még RR-be, de nagyon izgatják a fantáziámat.

Judit írta...

Nagyon aranyosak lettek, igazi kis gyűjtemnény!:)

Cinella írta...

Köszönöm! :-)
Ildi, vágj bele bátran, nagyon szép és jó élmény. ha indítok legközelebb rr-t szólok!

Kriszty írta...

ez a kannácskás nekem is el van kezdve, kb 300 éve. :) most eszembe jutott, hogy tán be kéne fejezni :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: